vineri, 27.06.2012.

m-am ars. un pic. soarele a fost drăguţ cu noi, în codlea. şi joaca de-a rechinul, tot simpatică se numeşte.

ah, să nu uit de modul frumos în care am încheiat o zi de soare.

primisem un mail zilele trecute, care suna aşa:



 Muzeul „Casa Mureşenilor” Braşov, Fundaţia Culturală „Arania”
 prin Grupul de sunete-litere-şi-culori
„ CAII VERZI DE PE PEREŢI”
 
  vă invită
                    
Vineri, 27 iulie 2012, orele 17,00, la sediul Muzeului „Casa  Mureşenilor” Braşov, Piaţa Sfatului 25, la o     întâlnire cu poeţii americani
 
Michael Waters şi Mihaela Moscaliuc.

Ei bine, de data aceasta am reuşit să ajung, am convins-o şi pe mon să vină cu mine, şi nu ne-a părut rău.
Cadrul familiar, oamenii, invitaţii, totul a fost aproape perfect (zic aproape din cauza unui mic incident cu un tip din spate care scotea sunete dubioase la anumite intervale de timp, şi la un moment dat mi-a venit să mă întorc să îi zic ceva, promit că data viitoare o să o şi fac.) 

Mai jos, poze:


Michael Waters, soţia lui, Mihaela Moscaliuc, şi Adrian Munteanu


Liliana Iacobescu


Valentin Şerban


o scurtă pauză din recital


Michael Waters, "în acţiune" :) 



aaa, şi să nu uit.. poză cu rechin 




Comentarii

Postări populare