Săptămâna trecută - am pierdut numărătoarea

bun. ca să încep cu începutul.

săptămâna trecută a fost destul de plictisitoare. nu am făcut prea multe chestii, zilele mele au fost cam goale de conţinut, dar am făcut ceva poze. evident, toate au poveştile lor. so, let us have the facts.



brăţara care a stat un an pe mâna stângă. 


chiar dacă line-up-ul e slăbuţ, sunt sigură că va fi fain. so, peninsula 2012!!!


ahm, la ora asta doar eu şi luna mai ieşeam afară.


bestia asta supraveghea nesomnul meu. sper să treacă.

 

uşa prin care evadez în ţara minunilor.


alţi treji, noaptea târziu. trist.


wonderland sau "on the rooftop"


vedeţi florile din noapte??


mon, despre poza asta: "parcă totul ar fi luat foc". e şi ăsta un fel de iad..


undeva acolo, în depărtare, sunt sigură că şi tu erai treaz..


spre dealul melcilor.


identitatea ni se pierde în noapte.


un alt fel de libertate


când oraşul doarme, florile păzesc.


tricou neserios luat cu un singur leu (sîc!)


a fost turniru cetăţilor. 


un apus grozav. ca oricare altul.


eu şi obsesia mea pentru felinare.. 


obsesia pentru felinare II .


meşteşugari etc.. 

 

poză cu my puppet de la un proiect la română. proiect de 10. mi-a folosit pt un concurs. :) 

Comentarii

Postări populare