Random thoughts

4 martie este un început. De fapt, orice zi este un pretext destul de bun pentru a lua viaţa de la capăt.

You are surprisingly wonderful (when you smile, aş adăuga). Am lăsat toate armele jos.

Suntem un spectacol de lumină, dar, mai mult şi mai des, preferăm întunericul.

Mă gândesc la tine şi, brusc, mi-e frică. Mi-e frică să nu te pierd.

Avem atâtea chipuri, câte putem duce..

Un cuvânt târziu.

I sometimes love living on earth.

Uneori, noaptea, privesc maşinile care coboară de pe dealul Melcilor. Este fascinant. Nu ştiu de ce, dar este.

Oamenii nu au timp de lucruri frumoase, decât atunci când îşi dau seama că e prea târziu ca să le mai spună/facă.

Imperiul meu era staţia de autobuz.

Un strop de soare aduce mereu un zâmbet, chiar şi pe cele mai obosite chipuri.


Comentarii

Postări populare