De-ale fotografiei :)

Între recapitularea la "Kabale und Liebe" şi a lui "Ion", mi-am făcut îndeajuns de mult timp pentru a mă plictisi de toooot ceea ce presupune clasa a doişpea, aşa că am încercat să învăţ azi ceva nou, dar în alt domeniu. 

Am intrat pe un site de fotografie pe care îl citesc destul de des, şi am găsit, întâmplător, un articol despre time lapse şi tiltshift, amândouă tehnicile de fotografie combinate într-un singur mic film, The Sandpit
Despre tiltshift m-am documentat mai demult, după o mică discuţie cu un coleg de clasă mai curios din fire, însă despre time laspe am auzit de multe ori, dar, shame on me, nu am ştiut niciodată pe ce se bazează exact, aşa că acum a fost ocazia perfectă să aflu. 

Am descoperit un alt articol interesant, care îmi spunea exact ce presupune acest "procedeu", de ce aparatură am nevoie şi dădea sfaturi în ceea ce priveşte post-editarea. Toată povestea m-a făcut extrem de curioasă! 
Aveam nevoie de o nouă provocare, cred că am găsit-o pe cea potrivită, mă săturasem de stop motion-uri interminabile. Acum am un nou scop. Ca început, mi-am scos un soft pentru a putea înlocui un remote controller, şi acum 10 minute l-am şi probat, e într-adevăr funcţional şi de-abia aştept să fac un proiect interesant cândva, cât de curând posibil (l-aş începe chiar la noapte..)
 
Wish me luck! :)

Comentarii

Postări populare