Metamorfoză

Vreau să plecaţi, să plecaţi cât mai repede posibil!

Îmi invadaţi spaţiul şi mintea.

Vreau să plecaţi ca să poată să mi se rupă de absolut totul în linişte,

să nu fiţi părtaşi la această metemorfoză kafkiană, poate o să pot fi şi eu

un Gregor, poate dacă pe ascuns o să lâncezesc îndeajuns, o să îmi crească

şi mie o carapace imensă pe spate şi un cleşte în vârful capului,

zece picioruşe cu care am să mă caţăr şi eu pe zidul pe care veţi catadicsi

să îl eliberaţi de tablouri sau de icoane sau de dulapuri, în întuneric, umbră

şi linişte, dar văd că încă nu se întâmplă nimic cu mine, şi aştept.

Oare câte zile ia ca să devii gândac?

Şi cel mai important - îţi mai poţi reveni după aceea?

Dar voi nu aţi vrea să devin gândac, să… dar voi v-aţi păstrat voinţa. Eu nu.

De aceea, plecaţi, vă rog! Nu vreau să suferiţi, să vedeţi cum îmi cresc alte şase

Sau opt picioare(nu mai ştiu de câte picioare mai am nevoie ca să devin gândac, iată,

nu mai ştiu să număr, o fi ăsta un început de metamorfoză???)

Plecaţi, şi întoarceţi-vă în ziua în care voi fi redevenit om. Acum DND...

Comentarii

Postări populare