Azi e fără titlu :)

Iată că apuc să mai merg şi eu la lucrurile interesante care se mai întâmplă prin BV-ul ăsta prăfuit, parcă încet-încet ieşim cumva din iarnă şi din toată amorţeala care a pus stăpânire pe noi până când primăvara şi-a făcut simţită prezenţa.
Fără prea mult bla-bla, vreau să spun că zilele ăstea a fost la Braşov Târgul de Carte şi Muzică, azi am reuşit să ajung şi eu. Ce să zic, lume multă, care se pierdea printre atâtea rafturi de cărţi bune, pe care, dacă mi-aş fi permis, le-aş fi luat pe toate acasă, însă fondurile mele mi-au ajuns doar pentru două cărţi mai neserioase, aşa cum îmi iau pe ultima sută în fiecare an la acest târg. Încă o carte a Ceciliei Ahern ("Suflete pereche") se va odihni acum pe raftul bibliotecii alături de cea cumpărată anul trecut, din păcate timpul şi celelalte trei cărţi luate de la biblio nu îmi permit să încep încă să o citesc, dar probabil că o să mai rup din nopţi, pentru că am auzit numai cuvinte de bine despre ea. Cealaltă carte îi aparţine lui Zadie Smith şi se numeşte "Dinţi albi", asta am ales-o pe un criteriu necunoscut, cert e că după ce o să o citesc o să îmi dau seama dacă am făcut o alegere bună sau nu.
S-a promis un concert Baniciu azi, tot la Aulă, se zicea că ar începe pe la 7 jumate, însă până la ora 8 jumate, cât am mai stat, ne-a încântat cu prezenţa lui actorul Eusebiu Ştefănescu. Deşi ar fi fost interesant de ascultat, să zicem că nu am fost în starea potrivită(neliniştea şi nerăbdarea se plimbau prin mine ca nişte licurici).
Astfel, am decis să plecăm în Piaţa Sfatului unde s-au stins luminile pentru o oră. Apropo, azi a fost Ora Pământului! În Piaţă a fost fain datorită celor de la Hypnosis care s-au jucat cu focul într-un mod uimitor, datorită bicicletei care trebuia pedalată pentru a putea "ţine în viaţă" latopul şi proiectorul, datorită celor care s-au adunat să cânte împreună cu grupul vesel cu chitări melodii cunoscute cum ar fi Corabia Nebunilor, Cineva să ne aducă vara înapoi, Varză, Aiurea şi altele chiar şi atunci când a început ploaia:).
O seară faină, plină de fericirea clipelor. Unchiul Alex a lui Kurt Vonnegut ar fi zis: "Dacă nici asta nu-i frumos, ce altceva poate fi?" Tind să-i dau dreptate.

şi ca un fel de motto al acestei seri: CORABIA NEBUNILOR!

Comentarii

Postări populare