Aşa, ca de sfârşit de vacanţă...

Ca să închei scurta săptămână de timp liber într-un mod diferit, am ales să o petrec în spirit cultural, aş putea spune.
Nu am mai scris de mult despre vreun eveniment cultural care are loc în Braşov (nu că aş scrie prea mult despre asta), acest lucru nesemnificând faptul că la noi nu se petrece nimic, ci din contră.
Într-un final, am ajuns şi eu la cele "două expoziţii de fotografie de excepţie": Salonul Naţional „Fotografia Anului” şi Salonul Naţional „Cupa Fotocluburilor” găzduite de Muzeul de Artă Braşov în perioada 11 ianuarie - 10 februarie 2011.
Mă aşteptam la ceva mai deosebit, sincer, dar nu sunt în niciun caz dezamăgită. Adică a meritat, părerea mea.
Al doilea eveniment despre care vreau să vorbesc e ceva care se întâmplă în fiecare vineri, din câte am înţeles, şi anume o întâlnire a Cineclubului în mansarda Casei Baiulescu. Astăzi am mers pentru prima dată să văd cam despre ce e vorba, şi pot spune că s-a ridicat la înălţimea aşteptărilor mele:).
Au rulat 3 scurt-metraje şi un mediu-metraj, toate aparţinând Iuliei Rugină. Filmele, atmosfera, oamenii şi Iulia Rugină, toţi au fost minunaţi. S-a râs, s-a povestit deschis cu regizoarea, cu una dintre scenariste şi cu una dintre actriţe, totul a fost spontan şi vesel. Ce să mai... mi-a plăcut!!! Şi o să mai merg şi dăţile viitoare :P

Până atunci însă, am dat de scurt-metrajul "Bună Cristina! Pa Cristina!" pe net şi vreau să îl împart cu voi, cei care mai sunteţi interesaţi din când în când şi de lucruri frumoase de genul ăsta! P.S.: E favoritul meu!


Vezi mai multe din Cinema, movie trailers pe 220.ro

Comentarii

Postări populare