Iar mâine plec din Capitală....

Îmi pare rău. Îmi pare rău că mi-a fost rău, uite aşa s-a întâmplat că azi m-am târât prin Bucureşti mai mult decât am mers.
Oricum nu prea am ajuns să văd nimic concret, ne-am plimbat pe Magheru, prin Piaţa Romană, prin alte şi alte locuri, dar nu a fost timp de stat şi văzut. 
M-au ţinut în viaţă energizantele.. 
Două locuri faine în care am fost sunt "Delicatese Florescu", unde am cumpărat ceva cafea de la nea Florescu, simpatic omul, iar de magazinaşul lui nici nu am ce să mai zic. M-am bucurat când a spus că poate deschide o cafenea chiar la Braşov. Ar fi frumos.
Al doilea loc de care nu mă puteam despărţi a fost librăria Cărtureşti. :) De cel puţin trei ori mai mare decât a noastră, cea din Braşov..
Evident, ca toţi provincialii neobosiţi, am dat o tură pe la mall, dar tot târâş-grăbiş, nu prea mă omor după locurile alea, aş fi preferat să fi făcut altceva cu timpul meu.
Am luat prânzul cu tanti Sanda şi nea Hari, mă rugam în sinea mea să nu mai păţesc ca a seară, şi din fericire acum mă simt muuult mai bine.. 
Mâine mă întorc în Braşov, nicăieri nu-i ca acasă, vă zic eu, şi Bucureştiul m-a ameţit ceva, nu glumă.
Urmează mâine seară Rockstadt: cooooooooncert TRAVKA!! 10 ani!! 
See you there! :)

Comentarii

Postări populare