Fost-am odată ca niciodată....

..... în Rockstadt. Citit-au poezie şi proză scurtă subsemnaţii Andrei Dosa şi Flavius Ardelean. Andrei a fost "etichetat" drept poet al cotidianului, a citit poezii frumoase, însă, păcat că nu le prea ştie şi a citi. Flavius - mult depărtat de "lucidul" Andrei, m-a impresionat prin scurta lui proză "Sânul"- conturată ca un univers dalinian, iar cea de-a doua, care m-a înfiorat într-un anume fel şi care m-a purtat cu gândul la "Eseu despre orbire".

Oricum, cei doi erau atâââât de diferiţi unul de celălalt, începând de la personalitate, tonalitate a vocii, deschiderea către lume şi, mai ales, modul de a scrie, încât mă întreb ce căutau în aceeaşi sală. Eh, să fi fost asta o greşeală, sau nu, încă nu pot să îmi dau seama. Dacă a fost una, cu siguranţă a fost o greşeală frumoasă, în măsura în care ar putea fi.

Dar per total, a fost foarte bine, o seară să-i zicem culturală, oameni faini, Rockstadt-ul primitor ca întotdeauna, berea rece, discuţii literare şi ... o să merg şi data viitoare, promit!

Cine nu a fost, a pierdut.


mai jos, melodia care mi-a rămas în cap după recital, prima la care i-au dat play şi s-a potrivit perfect cu atmosfera din sală, şi una din melodiile mele preferate. :)


Comentarii

  1. a fost o greșeală reușită, clar :)

    și cum ar fi trebuit să-mi citesc poeziile?

    RăspundețiȘtergere
  2. poate că ar fi trebuit să le interiorizezi puţin, să le citeşti cu mai mult suflet, că doar sunt ale tale.
    mi-ai părut într-un anume fel indiferent, şi e păcat, pentru că e într-o mare măsură important să şi citeşti bine ceea ce ai scris bine, şi să reuşeşti să captezi atenţia publicului de la început până la sfârşit.
    e doar o părere sinceră. keep up with the good work!! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. prietena ta iti spune ca ai cam uitat de blog :)where are your posts girl?

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare