De va veni la tine vântul..

Eh, iată, uneori mai învie câte o melodie - efectul Pasăre Phoenix - astă dată prin OCS. Nu îmi aduc aminte de ce nu am postat imediat după concertul lor din Rockstadt (de acum două luni, a fost bestial!), însă azi am găsit prin casă Cd-ul şi mi-am dat seama că mi-a fost dor de melodia asta:


 

în rest, probabil că duc lipsa verii, a timpului, a concertelor, a serilor în jurul focului.. privesc de pe geam Tâmpa şi primul impuls este să îmi iau tălpăşiţa şi să fug din casă, să evadez în noapte şi lumini, singură, aşa cum îmi place mie. apoi.. realizez că nu mai e timp, nu mai e timp de nimic, că trebuie să mă depărtez de fereastră şi să nu mai tânjesc după nimic în afara cărţilor şi caietelor de germană, română, mathematică şi chimie. 

dar. va fi timp. trece anul ăsta, şi va veni o vară prea frumoasă să fie descrisă în cuvinte, pentru că o să merităm, asta doar dacă muncim, evident.

Comentarii

Postări populare