aştept duminica !

omul, prin natura lui, de când se ştie, se plictiseşte.

eu, prin natura mea, nu mă plictisesc chiar atât de uşor, dar ştiţi ce mi-ar plăcea???

să îmi schimb personalitatea la fel de des ca tema blogului (după câte teme am schimbat în 50 de minute..)


Trecând de lucrurile astea, nu am mai scris nimic de ceva vreme despre ce se întâmplă în Braşov. Asta nu înseamnă că nu se mai petrece nimic. Azi, însă, nu voi face o aşa-numită "recenzie" a unui lucru la care am participat, ci voi vorbi despre ceva care va avea loc, am lăsat egoismul deoparte, poate vor mai deveni şi alţii interesaţi.

Este vorba despre CenaKLUbul TIUK!, nu ştiu câtă lume ştie deja despre el. Are loc în Rockstadt, încă nu sunt la curent cu desfăşurarea lui, programul etc, dar am aflat, de pe facebook, unde am primit invitaţie la "ediţia" de duminică. Mai multe detalii aflaţi în rândurile următoare, sau aici.



CenaKLUbul TIUK! 
vă invită la o întâlnire cu cei mai în vogă tineri scriitori:
Andrei DOSA 
şi A.R.DELEANU, 
care vor citi texte inedite, povestiri&versuri, existeme&bizzaroproză.


LECTURI, discuţii, concurs al editurii Cartier.


Moderator: Mihail Vakulovski.
Duminică, 12 februarie, ora 18:30, Rockstadt Bv



Nu ştiu despre voi, însă eu de-abia aştept să particip, mai ales că pe Andrei Dosa îl ştiam de când cu atelierul de creaţie Lumina de avarie, unde am participat la câteva seri de recital de poezie, iar despre A.R.Deleanu am auzit numai de bine.

Haideţi şi voi şi vă veţi convinge! :)








Comentarii

Postări populare