dor - doare

priveam spre beculeţe, lumina aceea albastră, nu îi puteam rezista. 

mă durea capul. mi-am zis în gând: o fi de la supărare.

au trecut cinci ore de atunci, şi încă nu mi-a trecut. e adevărat. de data asta m-am supărat prea tare.

dezamăgirea, cred, mi se citea profund în ochi. 

parcă toţi zeii lumii se prăbuşiseră în mine.. 

iar în spatele ochilor mei putea fi privit tot acel spectacol josnic al decăderii şi mizeriei.

nu am mai trecut de mult prin aşa ceva. oamenii însemnau pentru mine un spectacol de artificii. 

azi s-a sfârşit cu ele.

mă gândeam la versul "It will end all in tears" dintr-un cântec al formaţiei The Rural Alberta Advantage.

it will all end in tears, it will all end in tears răsuna în mintea mea ca un ecou, obsesiv, repetitiv.

cred că ăsta ar fi fost un vers pe gustul lui Cioran.


Comentarii

Postări populare