Început

Nouăoptşapteşasecincipatrutreidoi.. am închis uşa de pe bloc. Cu mâna pe clanţă, sufletul meu ţipa disperat şi era gata să facă bungee-jumping afară din piept, de durere, iar ochii mei, amorţiţi, fixau uşa albă, în speranţa vederii unei lumini care pătrundea din noapte pe geamul ei. Dar uşa nu avea geam, aşa că ochii mei căutau resemnaţi scările întunecate. Pe retină, însă, aveam încă proiectată imaginea care era capabilă să îmi ia minţile şi să îmi taie respiraţia şi, indiferent unde aş fi, mereu va rămâne acolo.
Între timp, mi-am dat seama. Afară s-a mai răcit puţin, aerul cald, de seară de vară a fost înlocuit de un miros de început. Începutul sfârşitului.
Vara s-a terminat, s-a dus cu soarele, cu ieşirile, cu visele, cu norii, cu plaja, cu berea, cu concertele, cu dormitul, cu joaca. Până vara viitoare.
 E mijloc de septembrie, a început şcoala, an greu şi decisiv în viaţa mea - clasa a 12-ea. Un drum trebuie ales, dar înainte bine gândit, nişte examene trebuiesc a fi trecute, ne aşteaptă multe. E un sfârşit de vară, dar un început de drum. Să trecem de toate cu bine, să muncim pentru ce avem, să merităm ce primim şi, printre altele, să nu uităm să fim în continuare fericiţi: cu ceea ce facem, cu deciziile pe care ne luăm, cu prietenii vechi, cu noile lucruri pe care le vom învăţa(sau nu)!
Cu luminile oraşului în suflet, încă, vă urez tuturor un an de şcoală-liceu-facultate cât mai frumos, cât mai plin de lucruri bune, să aveţi succes, să faceţi loc de amintiri pe care o să le povestiţi şi la nepoţi  şi să reuşiţi ceea ce vă propuneţi! Celorlalţi, de asemenea.


Comentarii

Postări populare