Amintiri din playlist...

Totul a început cu "Pasărea Colibri". Aveam 4-5 ani. Primele melodii pe care le-am ascultat... Melodia "Vremuri" îmi va rămâne mereu în suflet... Şi acum mai fredonez "Hei, tramvai! Cu etaj şi tras de cai..." Nu cred că o să pot uita vreodată cum îl băteam la cap pe tata să pună melodia pe radio-ul cu casetă, cum îmi luam geaca de blugi din cuier şi racheta de tenis roşie, din plastic ca şi chitară şi, cum în serile reci, de iarnă, îi sculam pe bunicii mei din patul cald să vină să mă vadă la spectacolul în care eu eram un mare rockstar pe sub masa care pe atunci era mult mai mare decât mine :))...

Am mai crescut puţin şi am devenit nedezlipită de postul de muzică Atomic. Nu a durat mult până am început să ascult 3 Sud Est, Animal X, Andre... şi "toate-au fost la timpul lor"...
Cine nu îşi mai aminteşte de "Moşule, ce tânăr eşti!", de"Amintirile mă chinuiesc"...
Cine nu a fredonat vreodată "Şi-atunci când îţi va fi mai greu, să te gândeşti la mine mereu! Am să mă-ntorc, iubirea mea, de dorul tău!" ?
A.S.I.A. şi Ozone mi-au plăcut, şi ele, foarte mult,... "Dă-mi nopţile înapoi", "Sună periculos", "Trenul pierdut"; "Dragostea din Tei" sau "Despre tine" a formaţiei Ozone... le adoram.

Trecând peste, am mai crescut puţin, am mai evoluat un pic şi am început să ascult muzică străină: Shakira a fost un no.1 cu "Whenever, wherever", "Hips don't lie" sau "Underneath yyour clothes"; Blue ne încântau cu "You make me wanna"; Black eyed peas se întrebau "Where is the love?" şi strigau pe atunci "Shut up!" sau "Hey mama!"
Ce vremuri!!! Nu pot să uit party-urile de la Mădă!!! Maaaaaamă ce vremuri... (by the way, dacă citeşte cineva din vechea gaşcă de pe colinei: să ştiţi că mi-e dor de voi guys, şi de toţi anii minunaţi petrecuţi prin"cartierul" nostru, pe "teren", prin "parcare "... )

Un alt capitol important din seria muzică străină este Erreway. "Tiempo" mă întrista mereu, "Resistire" era cea care mă îndemna să fac faţă iar Rebelde Way era preferata mea, căci era genericul filmului "Rebelii"... şi caseta pe care am pierdut-o la un party, şi primul CD cumpărat...

"All the small things" al formaţiei Blink 182 este o melodie care a intrat în istorie şi pe care niciodată nu o voi scoate din playlist-ul iPod-ului meu, la fel şi "First date" sau "Feeling this"
Green Day, o altă formaţie memorabilă, mi-a rămas în suflet prin "Boulevard of broken dreams" pentru că fiecare din noi s-a plimbat, cel puţin o dată, pe bulevardul viselor sfărâmate...
"Holiday" sună a vacanţă, iar "Wake me up when september ends" e exact ceea ce simt când vine toamna...
The Calling-"Wherever you will go" şi 3 Doors Down-"Let me go" nu o să le pot uita căci le auzeam în fiecare zi de vară cântate de David şi formaţia lui(toată stima:D). Ce vremuri...
Mereu mă gândesc la cum era atunci... şi parcă simt o lacrimă pe obraji...

Prin gimnaziu a început perioada Tokio Hotel, iar "Durch den Monsun" a rămas cântecul de la ora de geografie... :))
Nu voi uita nici perioada cu 50 Cent la noi în şcoală(cine ştie cunoaşte), nici dansul lui Urechi de liliac pe "Don't cha" al fetelor de la Pussycat Dolls, la petrecerea de Halloween din 2005.

Pentru mine a început perioada Chester, iar "Ceva mai aşa" o ascult şi acum, pur şi simplu pentru că îmi aduce aminte de o persoană la care am ţinut mai mult decât la un simplu prieten.
Apoi am descoperit Flo(pt Flo), Poza ta, Kiki, Cald, Asta rămâne în istorie, 300 km, Ştiu exact care e problema mea, Eleven(din reclama la Juicy Fruit) şi multe altele...

Am mai crescut şi a început să îmi placă muzica mai veche şi mai de calitate, rock-ul, dar nu numai. Aerosmith, GNR, Ozzy, Nirvana... şi totuşi Lennon şi Beatles, şi Edith Piaf, şi Yann Tiersen sau Richard Cleidermann.

Oricum e clar că la majorat voi asculta "18 Ani", că nu o să mă las de Vama, sau de Chester, sau de OCS... MUZICA E VIAŢA MEA!!!

Comentarii

Postări populare