Un şut în fund - un pas înainte

Fiecare a primit vreodată măcar "un şut în fund". Fiecăruia i s-a trântit măcar o dată o uşă în nas. Parcă uneori mi se pare că am datoria să le mulţumesc unora pentru asta. De fiecare dată mi-am dat seama că m-am mai trezit, măcar puţin, la realitate.

Un "şut în fund" nu e un capăt de lume. Pur şi simplu te face să îţi dai seama cât de naiv şi prostuţ poţi fi uneori. Şi câte mai ai de învăţat despre viaţă, despre oameni, despre încredere sau despre iubire.

Normal că m-aş putea lipsi de oamenii ăştia. Şi totuşi, de la ei înveţi că totul merge mai departe.

Dacă o uşă e încuiată, intră pe geam. Nu te prăbuşi la cea mai mică adiere a vântului.

Au fost mulţi cei care au încercat să mă descurajeze, să mă facă să îmi pierd încrederea în mine...

Ei bine,... nu au reuşit!!! De la ei am învăţat că nu e bine să te implici mereu afectiv în ceea ce faci, nu e bine să îţi pese prea mult şi să suferi pentru anumite lucruri. Ei mi-au arătat că nu e bine să ai încredere în toată lumea, că cei care îţi zâmbesc şi îţi vorbesc frumos nu sunt totdeauna cei mai buni oameni,...

Au reuşit să mă facă să îmi analizez personalitatea, să mă cunosc mai bine şi să fiu conştientă de ceea ce sunt. Cine te iubeşte o face pentru ceea ce eşti, nu pentru ceea ce pari a fi în ochii unor oameni. Cine nu te iubeşte, să nu o facă. Lumea trebuie să te accepte. Prieteni adevăraţi sunt cei care te iubesc.
Într-un final, mulţumesc tuturor celor care măcar o dată mi-au dat un "şut în fund". Orice lovitură care nu te doboară te face mai puternic.

Comentarii

Postări populare