Einen kater haben. sau O altă dimineaţă neserioasă.

ora 13:29
vreau să fac ceva bun pentru societate da' întâi cred că trebuie să îmi revin după noaptea de ieri.

ora 13:30
flâmândă, murdară, ameţită şi palidă, cu un crater mare în deget (ăl mijlociu, era prea mainstream să fie altul), stau şi mă uit în tavan.

ora 13:30
cred că singurul lucru bun pe care aş putea să-l fac acum ar fi să-mi spăl hainele. sau ficatul. ambele sunt la fel de murdare.

ora 13:32
dacă stau bine să mă gândesc..

ora 13:33
...

ora 13:34
...
...
...

ora 13:42
(still typing)

ora 13:43
eh, mai bine lasă.

*atâtaveaisă-mispui?*

ora 13:45
am găsit poza cu skippy the rabbit tocmai în momentul în care făcea pe el. de fapt, pe mine. pantalonii mei albi au fost iar murdăriţi imediat după ultima spălare. dar ce contează. aşa merg lucrurile.

ora 13:46
chestii de povestit nepoţilor. sau poate nu. nu ar vrea să ştie de câte era în stare bunica lor. nici bunica lor nu vrea.


ora 13:49 (după mai multe clipe de gândire):
un singur cuvânt pentru cunoscători: yeeeennniiiiiraaaaaakiiiiiiii!!!!


ora 13:49
mi-egreaţădemorcândmăgândesclaierinoapte


ora 14:01
nu ştiu ce să fac, momentan. mi-e foame, somn, frică, foame, somn. foame... friiiică. somn!

ora 14:02
vreau doar să mă ascund undeva de oameni şi să dorm. fără timp. fără margini.


mood #1:








mood #2:





Comentarii

Postări populare