Fatzada Street Fest

-ieşi afară din casă!

asta am ţipat la mine, pe silent, încercând să mă conving să plec. 

în Braşov se întâmplă lucruri. mai răruţ, că-i mai drăguţ, vorba vine, dar se întâmplă. unul dintre ele este Fatzada Street Fest
anul ăsta m-am gândit să dau mai multă atenţie acestui festival stradal şi să îmi iau camera foto, ca să surprind lucrurile faine care se petrec acolo. 

zis şi făcut. am ajuns pe strada Postăvarului, dar încă nu se prea mişca treaba, erau puse doar câteva standuri, mai nimic nu se întâmpla, aşa că am plecat niţel dezamăgită şi m-am îndreptat către Piaţa Sfatului. şi acolo se întâmpla ceva, dar nu mi-a plăcut, era prea multă lume şi prea multă gălăgie, cred că urma un concert - Antonia sau o altă "vedetă" autohtonă, aşa că am decis să mă mai plimb pe după ziduri, prin parc, etc, şi aşa nu am mai mers de mult în afară de zona Republicii. aşa că m-am dus, m-am plimbat, am făcut nişte poze şi apoi m-am oprit pe o bancă, încercând să mă gândesc ce voi face în continuare. 
decizia am luat-o rapid: mai dau o tură pe la fatzada şi dacă după aia nu dau de prietenii mei (unde sunteţi toţi, bă?) plec acasă. 

aşa că am mers încă o dată pe Postăvarului.. şi, copii, de-acolo planul meu a fost dat peste cap.. am întâlnit-o pe doamna Alina, o femeie deosebită şi proprietara Terasei Alina, care este locul preferat al meu şi al prietenilor mei atât în serile de vară, când e cald şi bine pe terasă, la o bere, cât şi iarna, la o ciocolată caldă într-un spaţiu intim şi drăguţ în care suntem mereu primiţi cu drag de dânsa. (ah, am divulgat secretul!!)
în fine, din vorbă în vorbă, m-a invitat la terasă, şi i-am zis că poate voi trece. aveam de ales între a merge acasă sau a merge acolo, aşa că m-am decis pentru a doua variantă, neştiind ce seară genială va urma. 

peste jumătate de oră m-am dus acolo, poarta încă nu era deschisă pentru clienţi dar persoanelor care sunt de-a locului le deschide, aşa că m-am aşezat confortabil şi am servit o cola. între timp am încercat să dau de ceva prieteni dar nu am convins pe nimeni să vină aşa că după ce am terminat băutura am vrut să plec, dar doamna Alina mi-a zis că ar fi frumos să rămân la un remi cu oaspeţii ei, doi gemeni pe care i-am cunoscut mai apoi şi care s-au dovedit a fi foarte simpatici. a venit şi fiul ei şi încă o cunoştinţă, ni s-au alăturat, am râs, am povestit, am jucat cărţi, am băut şi un shot de ceva şi am plecat. încă nu mi-a venit să cred că eu voiam să mă duc acasă. cum se schimbă lucrurile în câteva minute!!

pe drum, când am crezut că seara asta frumoasă a luat sfârşit, a venit către mine un băiat, era beat, dar tare simpatic, care m-a rugat să îl ajut să îşi caute maşina. nu am crezut povestea lui, dar am stat cu el ceva timp în stradă şi pe urmă m-a rugat să îi zic pe unde să meargă spre hidromecanica şi o bucăţică de drum m-am dus cu el. la final mi-a mulţumit şi m-a îmbrăţişat. bănuiesc că mâine nu o să-şi mai aducă aminte nimic. dar ce contează mâine

azi e important. azi e clipa de faţă, azi ieşi afară din casă. azi schimbă ceva. azi ia o decizie fără să te gândeşti la ce va fi mâine. nu e timp de gândire, aşa că azi şi numai azi, ofertă ieftină, fă ceva. sau măcar ieşi afară din casă. pentru că nu poţi ştii niciodată ce lucruri faine ţi se pot întâmpla. 























Comentarii

Postări populare