Pentru că.... Peninsula


















nu am mai ţipat când am plecat, parcă oarecum de-abia aşteptam să o iau din loc, nu a mai fost ca în 2011 şi 2012 când simţeam că se rupe ceva din mine odată cu sfârşitul ultimului concert de duminică seară, ba din contră, sfârşitul serii mele a fost dezamăgitor, am plecat mai repede decât în celelalte nopţi şi totuşi, totuşi.. a fost Peninsula..

nu mai vreau să spun prea multe, şi aşa peste tot se scrie despre asta. a fost cum mă aşteptam, şi, fie vorba între noi, nu am avut aşteptări prea mari de la ediţia de anul ăsta..nu locaţia a fost de vină, Valea Gârbăului e un loc fain, poate că nu l-au "organizat" cum trebuia, şi aici mă refer la scene, etc etc. bine, recunosc, mi-e dor puţin de Complexul Weekend dar nu este o diferenţă prea mare. 

în fine, nu are rost să dezbat aici minusuri şi plusuri şi alte chestii, îi las pe cei mai buni să facă asta. eu voiam doar să zic atât: că dacă nu m-a întristat sfârşitul, a fost oarecum.. degeaba.

n-a fost rău, nu foarte rău, dar la anul sperăm să fie mai bine.. 


aah, şi pe-aici au fost câteva frânturi din ăstea 4 zile. 








Comentarii

Postări populare