Temps D'Images - over

S-a terminat şi Temps D'Images.. i feel again a kind of sadness.

O săptămână prin minunata Fabrică de Pensule, prin L'Atelier, *cea mai faină cafenea*, pe la Teatrul Maghiar de Stat, peste tot cu cei mai faini şi mai coloraţi oameni.

Am rămas cu multe după festivalul ăsta, dar cel mai mult şi mai mult cu nişte amintiri minunate. Ce să mai zic că am avut şansa, de care am şi profitat de altfel, să îi cunosc pe cei ce stau în spatele show-ului Jailbreak Mind, mai ales pe Fabien care e un om genial (a fost fascinant ce a făcut acolo pe scenă..).

Mi-e dor de toate astea, nici nu s-a terminat de mult timp, dar am rămas cu bucuria că am putut participa, ca voluntar, la ăst festival, cred că e meritul lui Ştefan, un alt om minunat pe care l-am cunoscut la Comedy Cluj (haha, merci mult - din cauza ta am trăit toate lucrurile astea faine :D ).

Să vedem ce o să vină în continuare. :) Wir lassen uns überraschen, vorba vine!

Comentarii

Postări populare