Într-o noapte, prin Cluj.

E târziu. E foarte, foarte târziu. Şi nici măcar nu am realizat.

Nu e prea multă lume pe stradă.

E foarte linişte. Şi foarte frig.

Toate magazinele sunt închise. Am pierdut noţiunea timpului, azi, la fel ca în celelalte 3 nopţi.

Aş ajunge la 5 dimineaţa la cămin şi aş putea pretinde că e 7 seara - întunericul e acelaşi.

Oboseala nu o mai simt.

E şi ăsta un mod de viaţă. Greşit, poate, dar este.

Cuiva i-am zis: "Am pierdut ultimele 3 nopţi." Mi-a răspuns: "Eu cred că le-ai câştigat."

Cine a avut dreptate?

Clujul e ca un labirint.

Clădiri imense, trafic, claxoane, oameni, foarte mulţi oameni, din nou claxoane.

Nu se opreşte niciodată. Poate, rar, duminica. Câte-o oră. Sau două.

Şi eu la fel.

Comentarii

  1. şi textu ăsta. dacă-i scoţi "e şi ăsta un mod..." şi scurtezi expresiile, le faci mai tranzitive.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare