Nu e timp de stat degeaba :)

Îmi place viaţa mea de când am venit la cluj.

Nici nu a început bine facultatea, că deja am sărit direct într-un proiect de voluntariat.
E clar, nu pot să stau deloc pe fundul meu. Ceva trebuie să fac tot timpul.

De data asta s-a nimerit să particip la Comedy Cluj. Şi îmi place. Organizarea este foarte bună, echipa din spatele acestui festival e serioasă, am cunoscut voluntari foarte simpatici şi cu chef de muncă şi de distracţie.

Oricum, în Cluj mereu se întâmplă câte ceva. Că dacă nu ar fi, nu s-ar povesti. Şi ce e mai fain e că am dat de o gaşcă de oameni care chiar se implică în tot ceea ce se numeşte voluntariat, că doar toamna se numără voluntarii :)).

Oricum, Comedy Cluj e o experienţă frumoasă, mai ales că nu am mai lucrat niciodată la un festival de film, nici atât la departamentul de subtitrări. Atâtea filme faine am văzut zilele astea, plus că am făcut cunoştinţă cu toate cinematografele şi am văzut cam care este treaba cu proiecţia de filme etc..

Şi dacă mai pun la socoteală şi party-urile pentru voluntari din Highlander sau Janis, să fii voluntar chiar e genial.

Comentarii

Postări populare