Şi a fost.. cum am zis.

Ascult Radiohead.

Lumea se învârte cu mine, eu cu ea. Nici nu mai ştiu.

They say it is over. Aşa simt şi eu. Că uite, iată, sfârşitul e aici. Şi îmi vine din ce în ce mai greu să cred.

Patru ani am aşteptat să se termine, iar acum îmi dau seama că asta nu e neapărat ceva ce am vrut.

Haha.. încep să ţin la ei, sau ceva de genu..

Îmi ocup mintea cu altceva, acum. Fac o prăjitură. Pentru mama.

Sper să iasă. Dacă nu, voi rămâne la stadiul de epic fail.

Nu le am cu prăjiturile.

Mi-amintesc de sâmbătă. A fost noaptea muzeelor.

Mă aşteptam la mai mult.

Cert e că în nicio noapte ca în aia de sâmbătă nu am simţit mai multe lucruri atât de diferite.

Nici nu a avut legătură cu muzeele. Mhmm,..

A început cu planurile mele, şi energia pe care o aveam în construcţia lor.

Apoi, a continuat cu modul în care am reuşit să le dărâm,.. de una singură.

După, a urmat oftica, aşa că am încercat să reconstruiesc schema dar cu alte personaje.

Mi-a ieşit. O parte.

Aşa am ajuns la Casa Sfatului.

Căciula din cap, greaţa din stomac, starea de vertij, gălăgia de peste tot - aşa a fost noaptea mea.

După Casa Sfatului, a urmat Graft şi plimbărica.

O parte din plan s-a schiţat la loc cu personajele de la început. În Muzeul de Artă.

Poate că apatia lor mi-a redat energia, aşa că nu m-am supărat, deşi aveam pe cine şi de ce.

M-am prostit, am râs, am redevenit serioasă.. în aer plutea un sentiment ciudat.

Am zbughit-o, la etajul 2, direct spre pictura cu poemul lui Stefan Roll, un tablou pe care nu o să îl uit cât trăiesc. (de ce, habar nu am..)

După, am dat fuga la muzeul de 12 ore, mi-e lene să explic ce e pentru cei care nu ştiu. A fost extraterestric de genial.

Am simţit că am şi eu un loc pe lumea asta, şi că acela este acolo.

Oameni frumoşi şi coloraţi, discuţii, expoziţii, proiecţii de film, într-un colţ nişte băieţi care cântau la chitară.

Am cam nimerit la "spartul târgului", din păcate. Lumea pleca. Era târziu.

După.. am mers la o plimbare pe cetate.

Telefonul îmi tot suna, era mama. Am ajuns acasă. Lumea vorbea într-una despre meci.

Ei au zis: "Nu a mai fost meci ca ăsta."

Eu am zis: "Nu a mai fost seară ca asta"

Şi a fost cum am zis.








Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare