18 and life (postez la ora asta pt ca acu 18 ani exact m-a facut mama:D)

Clinc! 18… niah, nu prea e mare motiv de sarbatoare, dar fie,…
18 ani pe asta planet si sunt satula deja de experienta…
Au fost o groaza de lucruri care s-au intamplat in opspe ani de viata, multe bune, rele mai putine, suisuri si coborasuri, usi trantite in fata, suturi in fund, alte porti care mi s-au deschis spre lucruri la care nu ma asteptam.
eh, dar mai sunt multe chestii de trait. Da parca dupa 18 ani de viata nu m-am maturizat deloc.
Acelasi copil aiurit care fuge de responsabilitati etc etc, asta sunt eu. Ce sa zic.
Ora asta nu incape mai multe cuvinte.
Se zice ca odata faci 18 ani, si ca se schimba tot. ei bine, nu prea mi se pare. Ca bei prima bere “legala”, ca iti iei carnetu’, ca mai stiu eu ce. Nimicuri. De asta nici nu vreau sa scriu o chestie prea lunga, a ajuns sa mi se rupa de tot, inclusiv de varsta mea. Inclusiv de “responsabilitatile” pe care va trebui sa le am de-acu incolo. Inclusiv de faptul ca tooot pana la 1o o sa am voie sa stau afara("cat traiesti in casa mea, pe mine ma asculti! Cand o sa fii pe banii tai…." Bla bla bla.)
Oricum. Ce sa zic. Astia micii care sunteti si care tineti la mine (si la care tin :P), ne vom aduna un pic asa sa “bem legal”, vedem noi cum si cand(:D). Nu am chef de party prea mare, nici de obligatii, nici sa fiu ipocrita. Asa ca nu o sa fim prea multi, merg dupa premisa “putini, da buni!”
Ce sa mai zic in rest… poate 2 lucruri mai sunt: niste multumiri, pentru toti dragii mei de pe asta planet, si ah, btw, va iubesc mult de tot pe toti, si va multumesc ca ma suportati (mda, uneori e cam greu:)) ) si ca sunteti acolo pentru mine mereu, uneori e chiar bine sa stii ca exista cineva care poate sa te imbratiseze cand esti singur, sau trist, fara sa astepte explicatii, fara sa te judece... si, cel de-al doilea lucru, am vrut sa fac o mica urare celor care mai imi citesc din cand in cand blogul… e din cartea mea preferata: “a szerentcsecillag vezessen utudon”. Desi as prefera sa o cautati voi singuri pe google translate, cum am facut eu cu manutele mele(nu sunt vorbitoare de maghiara :D), va traduc: “Fie ca steaua voastra norocoasa sa va conduca pe drumul cel bun”.
Cu aceasta prezenta scurta compunere sau cum vreti sa o numiti, imi inchei primii 18 ani din viata.
Si,... apropo de stele... sper ca intr-o buna zi o sa imi gasesc si eu steaua mea…

Comentarii

Postări populare