Si-am facut-o si pe asta. Amuzament. La multi ani!!!

Suntem ametite.Vorbim mult.Schimbam multe melodii.Nu avem nevoie de una pentru ca avem deja un ritm in minte.A trecut anul nou.Nici una dintre noi nu a ghicit gustul sampaniei desii numele fructului sta mare scris pe eticheta.
La conversatii sa nu mai spun ca nu mai putem sta.Radem in timp ce ne indesam mandarine in gura una la cealalta.Ne e bine.Macar asa incepem anul.
Poate ca o sa continuam tot anul asa.Suntem fericite si ne e bine.Radem incontinuu la orice prostie oricat de mica.Dar cum am spus :"Ne e bine".Si povestea continua.

Ade aka Jupiter in my hair

Da dupa cum a spus si ade, ne distram, ne e bine. Mai ales mie. Haha e cel mai tare post de rev si eu sunt cea mai "high" dintre toti, adica astia micii care suntem. Sper ca nimeresc tastele corecte. Nu vad inca dublu, deci e ok. Funny, fetele astea. Ah, si christian. Sa nu il uit. Cred ca e un chin pt el sa suporte trei nebune cu mine incepand.
Da, sampania a fost buna. Desi ne-au trebuit tutoriale de pe google ca sa o desfacem. Sau ma rog... asa e cand nu ai experienta.:))
Muzica merge, tv-ul merge. Telefoane si mesaje la greu. Apropo, imi cer scuze pentru cei care m-au sunat si inca nu am reusit sa ii identific(eh, asta e, dudes, nu ati observat ca sunt dusa, nu? Sau macar prefaceti-va ca nu ati observat:P poate ca mna nici voi nu o sa va mai amintiti, dar scuze, oricum. Ce sa va fac daca ati sunat dupa 2.) Va pupa Jean :) La multi ani! Ah, si scuze de diacritice. Cand esti ametit nu mai ai rabdare:))

Anca adica eu :)


Mda...Am descoperit ceva foarte interesant in aceasta si anume : Anca iubeste Bananele!!!!!! Le iubeste de-a binelea...Chiar nu ma asteptam sa o vad intr-o asemenea transa in timp ce manca BANANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei bine toata lumea incepe sa planga cand se aude in boxe Happy New Year de la ABBA...DOAMNE SUNTEM VARZA!!!!!!!! Ouale Ancai au fost super gustoase si dragii mei Anca nu stie cum sa faca o cafea, dar no... mai are timp sa invete si speram ca data viitoare va stii unde e propriul cos de gunoi si frigider...In rest Ade e plina de pene si a descoperit ca are un plover identic cu al Ancai... Mda de la METRO de acum nu stiu cati ani..dar e fain plovarul sau plovarele....lor...in fine....Anca rade in continuu si este foarte "surescitata" si vrea 'o perversa ca pe Tg. Ocna'...Siiiiiiiiiiiiiiiiii nu-mi vine sa cred oameni buni Anca mai este in rochie......da chiar Anca...va vine sa credeti???????????????? mie una nu....dar cum bine se spune ....mareeeeeeeeeee este gradina Domnului si multi ii sar gardul..sau ceva de genu..nu prea imi mai aduc aminte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Acum ascultam Gun's and Roses....si e chiar fain ...My girls love ya!!!!!!!!!!!!
Scuze acum mi-am dat seama ca nu am pus virgule dar cui ii pasa....Si da NARCISA, BOSCHETARU,PAROL raman personajele principale si in anul 2011...deci nimic nou... IWAS MADE FOR LOVING YOU BABY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! APropo de ce am spus mai devreme.....Sa iasa HUIDU DIN COMA!!!

OCTA.........

:D bine . hai sa scriu si eu cateva cuvinte ! :D nu pot sa scriu bine romanesste ! eu sunt plin de alkohol :D a fost o siara frumoasa ! anu 2011 a inceput ! sa fi bun ! :D nu mai stiu ca sa scriu !.. mia placut oele ! :D mia placut tot ! sunt acum obosit ! nu mai pot sa sriu .. eu sic noapte bune ! anu fericit !!! :-*

Christian

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare