Ceva de iubit ?

8:06 şi s-au consumat toate sentimentele pe care le-am avut. Capul mă doare. Încerc să zâmbesc. Eh, mai am un cap, asta e bine. Nu îl mai prea folosesc.

În schimb inima, inima mea... e maaare!!! În ea reuşeşte să cuprindă toate frânturile de lume, fiecare om, fiecare ecou, fiecare lumină, fiecare respiraţie, fiecare zâmbet şi fiecare puls. Aşa e ea. Eu nu o pot opri din a iubi - din a te iubi, din a vă iubi, din a iubi întunericul, din a iubi soarele, blocurile, lumea asta imensă care o aşteaptă afară, mai departe de aceşti patru pereţi pe care îi iubeşte de asemenea.

Inima mea împarte sentimente cu luna. Şi cu voi toţi.
Dar acum, acum mă doare capul. Sentimentele s-au consumat pe azi. E 8:06 şi inima mea o să ia o pauză de la zbucium ca mâine să îşi reia activitatea..
Pe mâine...:)

Comentarii

Postări populare