Experienţe culturale.


.. îmi place teatrul, îmi place fotografia, îmi place muzica de calitate. Ei bine, săptămâna asta am avut ocazia de a participa la două evenimente culturale care mi-au fost foarte pe plac.

Primul eveniment a avut loc luni, şi a fost o piesă de teatru prezentată în cadrul Zilelor Mediatecii "Etnovember 2010". Piesa de teatru s-a numit "Stühle für den neuen Mieter", o adaptare în limba germană după Eugen Ionesco, de şi cu Robert Gabriel Elekes şi Carmen Elisabeth Puchianu (Duo Bastet).
Încă de la citirea afişului de pe uşa şcolii am ştiut că nu trebuie să ratez această piesă (mai văzusem, acum un an, şi Nyktophobie, în interpretarea aceloraşi actori).
După cum am presupus că se va întâmpla, această piesă a reuşit să mă impresioneze prin energia ei şi prin interpretarea deosebită a actorilor.
Dacă aveţi vreodată ocazia să o vedeţi, vă recomand din suflet să nu o pierdeţi :).

Cel de-al doilea eveniment a avut loc azi, la Casa Mureşenilor, şi am aflat de el de la o prietenă care este elevă a Liceului de Muzică: un medalion comemorativ (Robert Schumann şi Frederic Chopin). Câţiva dintre elevii talentaţi ai Liceului de Muzică au interpretat la pian câteva părţi din cele mai cunoscute compoziţii ale celor comemoraţi.
Nu sunt familiarizată cu muzica clasică, dar audiţia de azi m-a emoţionat şi m-a făcut să încerc să îmi dezvolt orizonturile şi să încerc să mai ascult, chiar dacă mai rar, şi altfel de muzică decât ascult eu în general.

Ce sper acum, din tot sufletul, este să particip cât mai des la astfel de evenimente frumoase şi bine organizate :). Parcă-parcă începe să mişte ceva şi prin Braşovul nostru..

Comentarii

Postări populare