Un 25 septembrie foarte harnic :)

Se poate!!! Imposibilul a devenit posibil. Cei 150.000 de mii de români care s-au implicat azi în Let’s Do It, Romania!, au demonstrat că încă nu e târziu, că încă mai vrem şi mai putem face ceva, împreună!

Deşi credeam că astăzi nu voi mai apuca să mai scriu ceva pe blog, după o zi obositoare de strâns peturi, hârtii, pungi de plastic, ambalaje, doze, etc., mi-am găsit puţin timp pentru o scurtă postare despre ziua de azi. Împreună cu echipa mea am făcut curăţenie pe Dealul Melcilor, sau, cum a zis persoana care ne-a repartizat în acel loc: “Zona aceea nu mai e Dealul Melcilor, ci Dealul Gunoaielor!” Poate că am râs de acea afirmaţie, dar când am ajuns la faţa locului ne-am dat seama că aşa şi este, din păcate. Timpul a fost prea scurt ca să strângem absolut toooot ce era, parcă ar fi intrat şi el, laolaltă cu celelalte gunoaie, într-un sac de plastic fără fund. Dar împreună cu cei 4 prieteni harnici ai mei am reuşit să strângem aproximativ 10 saci de gunoi, iar pe această cale le mulţumesc mult. Cum ar fi fost dacă fiecare locuitor din România ar fi strâns un singur sac de persoană ? La ora asta am fi avut cea mai curată ţară. Sau măcar pe-aproape.

Desigur, 150.000 de oameni, raportat la peste 22 de milioane de locuitori, este un număr extrem de mic. Totuşi, reprezintă ceva… să vedem partea plină a paharului. De azi ţin să cred că se va schimba ceva.

De azi ţin să cred că o să trăim într-o ţară mai curată. De azi ţin să cred că lumea va deveni mai bună. Înainte să îmi spuneţi “visează în continuare”, ar fi bine să vă gândiţi de două ori înainte să aruncaţi ceva pe jos, şi să nu mai staţi pe gânduri atunci când puteţi face ceva, oricând, oriunde.
Let’s Do It, Romania!!!

Comentarii

Postări populare