eu, tu, blink one hundred eighty two


How can you say you meant anything different
To anyone standing alone 
On the street with a cigarette
On the first night we met

camera era plină cu fum, stând pe salteaua aia ordinară ne rezemam cumva de calorifer, cumva unul de altul, dar mai puțin, ne era parcă frică.

zbierasem blink tot drumul spre casă, all the small things pe prager strasse și feeling this în apropiere de hauptbahnhof, și ce era ciudat era că nu ne știam decât de două nopți (sau zile) și se pare că ne înțelegeam chiar bine.

parcă ziceai că ai 2 țigări, ai șoptit când am ajuns, într-un final, în fața ușii de la apartamentul nostru comun.
nici nu mi-a mai păsat de haosul din camera mea, și așa ai văzut tot ce nu trebuia cu o seară înainte când m-ai luat prin surprindere, dar mi-ai rezolvat dilema.
păi dacă ți-am promis nu mai e nimic de făcut, am răspuns râzând, așa că am mers amândoi pe holul întunecat, până am ajuns în dreptul camerei mele.

am intrat, m-am înroșit, mi-am cerut scuze pentru ce era, mai aveam încă haine la uscat, lenjeria și blugii îmi erau împrăștiați prin toată camera, ai râs, ai zis 'oricum nu contează' și ai dat drumu' la muzică și ți-ai aprins țigara, ai aprins-o și pe-a mea, ce chestie, mă gândesc, nici unul nu fumăm dar uite de asta suntem acum aici, ahahhaaha, uite așa ne-am trântit amândoi pe salteaua de lângă calorifer și am fumat și pe fundal era blink și de data asta nu era nici all the small things, nici feeling this, ci first date.

Honest, let's make this night last forever
Forever and ever, let's make this last forever

Forever and ever, let's make this last forever
Forever and eveeeeeeeer 


asta ne țipa în cap și-apoi

I dread the thought of our very first kiss
A target that i'm probably gonna miss

și după blink s-a făcut liniște și nu a mai început nimic. m-ai privit, te-am privit, așteptai, pândeai expresia ochilor mei, pândeai un gest care să mă trădeze, să mă dea de gol, dar buzele mele nu ți-au mai dat timpul necesar, ci te-au căutat, așa că scrumul de țigară s-a topit într-un sărut, semi-conștient, semi-vag, semi-amețit și din clipa aia am știut. ce-am știut nu știu, dar uite, a trecut aproape o lună și în timp ce scriu aici, tu mă suni pe skype, tu îmi scrii, tu mă cauți, ne căutăm, ne e dor, ne e bine, ne e și rău că mai nou sunt vreo 1081 km între noi, aud mereu descurajări dar eu cred că suntem destul de puternici încât să rezistăm.  

și că tot blink, și tu, și eu. mereu :)


Comentarii

Postări populare