"this was the first day of my life.. "

aş vrea, aş vrea din tot sufletul să mă întorc la locul acela însorit. acolo unde am petrecut nişte clipe magice, genul acela de lucruri pe care le poţi separa atât de uşor de realitate încât le poţi zice simplu - vis. da, câteva ore mi-am visat viaţa în cel mai frumos mod posibil.
-ciupeşte-mă, te rog. să ştiu că e real, i-am zis.
dar cine poate demonstra că tot ce-a fost, a fost real, atâta timp cât numai eu ştiu ce s-a petrecut atunci?? de fapt, eu şi draga mea prietenă cu care am părăsit braşovul pentru cel mai însorit oraş, la mare-mare depărtare de casă ştim. suntem singurele dovezi. şi dacă totuşi greşim?

ce mai vreau acum? să mai ţin încă odată acele mâini într-ale mele, să le simt acolo. şi vocea. şi parfumul. şi simpla prezenţă.cândva, toate au fost ale mele.
nu era rost de explicaţii, de scuze gratuite, de regrete, de lacrimi şi păreri de rău. nu era rost de niciun fel de ataşare, de fapt.
am trăit clipa. atât. ceea ce ni s-a dat şi ne-a fost luat mai apoi. pentru că tot ce e frumos se termină repede. nici nu ar avea nimeni idee ce hău s-a căscat între mine şi realitate când am plecat şi am fost obligată să mă reîmpac cu locul acesta.

între timp, lucrurile au revenit pe făgaşul lor normal. pe amintiri se pune încet un strat subţire de pulbere de stele. la fel şi, probabil, pe rochiţa cea magică a mădălinei..
sper că în zilele în care cerul e limpede ca acea privire de departe, o să pot căuta în dulapul cu amintiri păstrat în inimă toate trăirile şi tot ce a fost mai frumos, ascuns, să pot simţi iar şi iar acele clipe de neuitat. pentru că asta au fost.


şi uite aşa, ca să subliniez intensitatea acelor trăiri, am să postez una dintre cele mai frumoase melodii pe care le-am auzit eu vreodată.. am aşteptat multă vreme până să o postez.. şi începe aşa: "This is the first day of my life..".


Comentarii

Postări populare