miercuri, 11.07.2012.

am eu o surioară roşcată şi nebună ea de fel, cu care mă duc acolo unde un om normal nu s-ar prea duce tot timpul. adică - damn it - cine a auzit de daniel max dragomir? :)) eu şi draga de roşcată... am fost primele la concertul lui..  în timp ce restul prietenilor încă se întreabă: who the fuck is max??

de data asta, roşcata m-a sunat într-o după-masă şi m-a întrebat: anda, mergem la film la The Amazing Spiderman??
eu: categoric da!!!
aşa ne-am găsit 2 nebune după andrew garfield să mergem la spider-man.
nu mă apuc să fac un review al filmului, nu are sens. ar fi prea childish din partea mea :)

oricum, we had joy, we had fun. iată câteva poze, că tot am ieşit după şi la o plimbare cu dslr-urile.




ma' sis :) 


totdeauna m-au fermecat parcările subterane


niţică prosteală


şi-aş mai da încă 28 să-l mai văd pe andrew garfield :)) 



ghiciţi de ce am pierdut bus-ul ăsta?? 


în aşteptarea fericirii. nu, de fapt, a unui alt autobuz. 

Comentarii

Postări populare